1 mei 2012

Nacht van de vluchteling

Het is weer zover! In de nacht van donderdag 17 op vrijdag 18 mei (weekend van Hemelvaart) vindt de Nacht van de Vluchteling weer plaats. In een wandeling van 40 kilometer wordt gelopen van Rotterdam naar Den Haag. Dit jaar wordt gewandeld om geld op te halen voor de miljoenen ondervoede kinderen in vluchtelingenkampen.

Ook de SP zet haar beste beentje voor en doet weer mee met een team. De SP teamcaptain is dit jaar wederom Sharon Gesthuizen!

Wil je de SP lopers sponsoren, ga dan naar
Nacht van de vluchteling en zoek op SP. Selecteer de personen die je wilt sponsoren en vul je verdere gegevens in. Je doet al mee met een bedrag vanaf 5 Euro per loper!

Vraag vooral ook aan anderen of zij ook donateur willen worden, zodat we dit jaar weer kunnen knallen met het ophalen van geld voor dit goede doel. Vorig jaar is het SP team tweede geworden van de teams die het meeste geld hadden opgehaald. Een schitterende prestatie. Laten we daar dit jaar wederom voor gaan en dan het liefst nog eerste worden!

Alvast bedankt voor je bijdrage!

Team SP Nacht van de vluchteling
filmpje Sharon Gesthuizen