SP Verkiezingscampagne

4 maart 2015

SP Verkiezingscampagne

Foto: SP Hof van Twente / hofvantwente.sp.nl

De komende verkiezingen zijn niet alleen belangrijk voor Overijsselse zaken, het is ook een stem om “StoP”  te zeggen  tegen het asociale beleid van dit VVD-PVDA kabinet in de Eerste Kamer.

Het huidige, rechtse, provinciebestuur had als doel het zo snel mogelijk uitgeven van alle provinciale miljoenen (Essent-geld)  Het geld verdween in veel, vaak onnodig,  asfalt en het financieren van prestigeproject Luchthaven Twente. Het college van VVD, CDA, SGP en ChristenUnie had nauwelijks aandacht voor de zachte waarden in onze maatschappij; cultuur, natuur en sociale ondersteuning.
De SP gelooft dat het beter kan en beter moet. Door te investeren in deze zachte Overijsselse waarden. Dat betekent werk en ambacht voor iedereen op alle niveaus, sociale ondersteuning waar dat nodig is, veel aandacht en ruimte voor de natuur, een groot aanbod  culturele voorzieningen en een goed lopend openbaar vervoer.

In deze campagne vragen we ook aandacht voor de toegenomen ongelijkheid in de samenleving. De negatieve invloed die dit heeft op gezinnen en ouderen op het gebied van  welzijn, volksgezondheid en sociale samenhang.

U kunt de SP ontmoeten, spreken en informatie verkrijgen op de volgende plaatsen en data: vrijdagochtend 6 en 13 maart op de markt in Goor, vrijdagmiddag 6 maart op de markt in Delden. Zaterdagochtend 7 en 14 maart vanaf 10:30 uur op het Weversplein in Goor. Vrijdagmiddag 13 maart op de markt in Holten en maandagochtend 16 maart op de markt in Rijssen. Tot ziens!