DE SP KOMT NAAR JE TOE

17 januari 2017

DE SP KOMT NAAR JE TOE

Foto: SP / SP

Veel mensen hebben in deze tijd niets meer te zeggen. De afgelopen jaren is steeds meer van ons afgepakt. De zorgpremies gingen omhoog, de kwaliteit van de zorg omlaag. Bonussen stegen, lonen daalden. Huren werden hoger, onderhoud van huizen werd slechter. Daarom is het tijd voor verandering.

Het gaat de verkeerde kant op met Nederland. Waar vijftig jaar geleden een huishouden gemiddelde welvaart kon bereiken met één hoofdinkomen, zijn er nu meer en meer werkende mensen die het hoofd moeilijk boven water kunnen houden. En dat terwijl de welvaart alleen maar gegroeid is. Waar is al dat geld gebleven?

Nederland heeft meer miljonairs dan ooit. Het verschil tussen de grootverdieners aan de top en de rest van Nederland is jarenlang doelbewust vergroot. Het is tijd dat gewone mensen de macht terugpakken, maar ons land veranderen we niet in één dag. Daar zijn alle handen, harten en hoofden voor nodig en vooral een hele lange adem.

De komende weken gaat de SP in Hof van Twente de buurten in om met jou in gesprek te gaan en te horen wat jij belangrijk vindt. Je kunt dan ook bij ons themapakketten aanvragen als je over bepaalde onderwerpen meer informatie wilt hebben. Omdat we werken met vrijwilligers zullen we helaas niet bij iedereen aan kunnen bellen. Mocht je ons niet treffen, maar toch willen steunen of in gesprek met ons willen gaan, neem dan contact op via hofvantwente@sp.nl.

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je op 15 maart gaat stemmen!